joi, 1 ianuarie 2015

O propunere de început de an 2015

[RO] Salut, vă mulțumesc pentru că ați trecut pe aici în anul 2014. Am făcut tot posibilul să vă ofer zilnic câte 4-5 puncte de vedere asupra unor subiecte ce țin de gastronomie, dezvoltare durabilă, ecologice. Mă bucur să știu că sunteți destul de mulți cei care sunt interesați de gastronomie, așa cum o văd eu. Gastronomia este mai mult decât gătit, artă culinară, include și aspectele culturale, etice, economice, relația consumator-producător. 

Ca să fiți la curent cu ceea ce scriu:
- vă puteți abona la rezumatul zilnic (în dreapta este accesibilă o aplicație);
- puteți să mă urmăriți pe Twitter cu nickname-ul @cazacioc;
- am și prezență în Google+ ;
- sau în Instagram, unde public imagini pe subiectele mele.

Vă urez un an 2015 cu multe lucruri bine făcute. 

Tiberiu

[EN] Hi, I thank you that you have browsed this place during this year 2014. I did all could be done to provide you daily with 4-5 subjects related with gastronomy, sustainable development, ecology. I am glad to know that you are in great number those which are interested by this approach of gastronomy, as proposed by me. Gastronomy is much more than cooking, culinary art, includes also cultural aspects, ethics, economy, relation consumer-producer.

To be update with what I write:
- you can subscribe to the daily digest (access on the right side the application);
- you can follow me on Twitter where I am @cazacioc;
- I have a presence in Google+ ;
- or in Instagram, where I publish images on my subjects;

I wish you a year 2014 with many well done tasks.

Tiberiu



Niciun comentariu: