miercuri, 18 noiembrie 2015

Bergenbier ALE, intamplari din mall si apologia prin reclama

Food Bloggers Conference
Nu te poti abtine, totusi. Zilele astea dat peste un setup de marketing, degustare, este clar ca imi lipsesc  cuvinte din vocabular, sa spun despre ce era vorba in termenii de business. Era o cusca cu 2 intrari, cu reclame atatatoare, mari, iluminate. Inauntru doua fete si un baiat, cam multi pe o asa de mica suprafata, care serveau la un simulacru de bar, Bergenbier ALE. Serie limitata, cu niste amestecuri de malturi, un gust destul de aspru. Spuneau ca este de 5,5%. Am simtit taria alcoolica de la primele inghitituri. Este drept ca m-am limitat la doua degete de bere. Mi-au spus promoteri ca la raft ar fi pana in 3 lei. Cred ca nu am inteles bine, nu? O bere de 3 lei jumatatea, este suspecta. Prea ieftina ca sa fie doar din cele 3-4 ingrediente. Puteti gasi stiri de tip reclama, platite, apologetice, "yesman" AICI, AICI, AICI, AICI. Prea putine surse si situri din Romania sunt si de abordare critica. Se pare ca tot ceea ce produce economia de azi este numai la superlativ. Ratiunea critica este suspendata.


Niciun comentariu: